نحوه سرمایه گذاری با استفاده از پول افراد دیگر

تنبل نشو. به دنبال کیف پول خود باشید تا برای سرمایه گذاری بعدی سرمایه خود را جمع کنید

شما این فرصت را دارید که یک هتل بوتیک قدیمی 10 اما کلاسیک قدیمی خریداری کنید که قرار است به سلب مالکیت بپردازید. اما چیزی وجود ندارد آیا می تواند ... پول نقد باشد؟

 

یا بگذارید بگوییم که شما یک تجارت کوچک دارید که می خواهید آن را شروع کنید یا یک تجارت موجود را دارید که می خواهید رشد کنید ، اما به شما نیاز به تزریق پول دارید تا شما را به سطح بعدی برسانید. شما با چند نفری که در خارج از شرکت می شناسید به عنوان سرمایه گذار بالقوه تماس می گیرید ، اما چگونه آنها را ترغیب می کنید تا در شما و تجارت خود سرمایه گذاری کنند؟

 

 

 

یک سناریوی دیگر: زنی که در چند نوبت با او ملاقات کرده اید به شما نزدیک می شود تا در یک شرکت خصوصی بادی که 5 سال در آن فعالیت دارد سرمایه گذاری کنید. شما پول دریافت کرده اید ، اما برای تصمیم گیری در مورد این سرمایه گذاری مناسب برای شما ، چه چیزی را باید بدانید؟

 

قدرت استفاده از پول دیگران (OPM)

یکی از استراتژی های مطلوب تجاری مورد علاقه من استفاده از پول افراد دیگر (OPM) برای سرمایه گذاری من است. اگر با این مفهوم آشنا نیستید ، آن یکی از سنگ بنای های فلسفه Rich Dad است: به جستجوی فراتر از محدوده منابع خود و پیدا کردن منابع پول در جای دیگر. این در دنیای سرمایه گذاری کاری ضروری است.

 

متأسفانه ، بسیاری از افراد فقط برای تأمین بودجه مشاغل و سرمایه گذاری خود به کیف پول و حساب های بانکی خود مراجعه می کنند. اکنون می دانم که این تنبلی ناب است. نگران نباشید ، من هم یک بار تنبل بودم. بنابراین قابل درمان است! اما چطور؟

 

اول ، بگذارید این داستان را با شما درمیان بگذارم که چگونه در مورد استفاده از پول دیگران یاد گرفتم تا بتوانم راه خود را برای آزادی مالی به کار گیرم. این دوست عزیز و مربی من ، فرانک بود که به من گفت ، "کیم ، شما می دانید که فقط افراد تنبل از پول خود استفاده می کنند."

 

من بسیار سردرگم ، به فرانک گفتم: "نه ، نه ، نه. من واقعاً سخت کار می کنم تا درآمد کسب کنم و بعد آن را سرمایه گذاری می کنم. "

 

او به من خندید و پرسید: "آیا استفاده از پول شخص دیگری به جای مال شما ، فکر بیشتر و خلاقیت بیشتر نخواهد بود؟"

 

هوم ، در ابتدا که کاملاً غیر واقعی به نظر می رسید. اما هرچه بیشتر با مفهوم در ذهنم می جنگید ، بیشتر متوجه می شدم که فرانک کاملاً درست بود.

 

می بینید ، من برای خرید هرگونه دارایی که چشمم را بر آن داشتم ، استفاده از پول خودم بسیار آسان بود ، اما من باید مهارت ها و استراتژی های جدید را یاد بگیرم تا شخص دیگری را ترغیب کنم تا با پول درآمدی که داشته باشد ، بخشی از سرمایه خود را برای سرمایه گذاری من به دست آورد.

 

سرمایه گذاران رایگان مالی اما هنوز حرفه ای نیستند

درک این تفاوت مهم است که چگونه فرانک به افزایش سرمایه در مقایسه با چگونگی مشاهده سرمایه در اوایل کار سرمایه گذاری خود ، توجه داشت.

 

من به این شرط مشروط شده بودم که زیر زندگی خود زندگی کنم. من همین طرز فکر راجع به امور مالی شخصی خود را وارد دنیای سرمایه گذاری کردم.

 

برای توضیح بهتر تفاوت ، نمودار زیر را با ما در میان بگذارید. ما از این گرافیک ساده به عنوان چهارگوش CASHFLOW® یاد می کنیم. پدر ثروتمند رابرت از Quadrant CASHFLOW® برای توضیح چهار نوع از افراد جهان استفاده كرد.

 

گرافیک CASHFLOW Quadrant

 

در سمت چپ Es و Ss قرار دارند. صرف نظر از این که آنها برای یک شرکت کار می کنند یا یک مالکیت مالکیت را اداره می کنند ، این افراد وقت خود را برای پول مبادله می کنند. در سمت راست چهارگوش Bs و Is قرار دارد. گرچه تفاوتهای زیادی بین افراد از هر دو طرف وجود دارد ، اما می دانید که چگونه می توانید زمان و هزینه افراد دیگر را افزایش دهید و بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.

 

اگرچه رابرت و من قبلاً از طریق سمت چپ كوشش CASHFLOW® از جناح چپ و از طریق مشاغل و سرمایه گذاری هایمان جهشی را انجام داده بودیم ، ما هنوز به عنوان سرمایه گذاران حرفه ای جوان بودیم. گفتگوی کوتاهی که من با مربی خودم فرانک داشتم یکی از درس های بسیاری بود که او به ما یاد داد که چگونه متخصصان نه تنها می دانند چگونه با پول درآمد کسب کنند بلکه در نهایت می دانند که چگونه می توانند با استفاده از پول افراد دیگر پول بیشتری کسب کنند. وقتی توانستیم با استفاده از پول افراد دیگر معاملات را انجام دهیم ، سرانجام جهش را از سرمایه گذاران حرفه ای گرفته تا سرمایه داران واقعی انجام دادیم.

 

جایی که من برای اولین بار با افزایش سرمایه اشتباه کردم

هیچ پنهانی نیست که امروز ، پول برای سرمایه گذاری در مشاغل یا املاک سفت تر شده و همراه با وام دهندگان فعلی. وام دهندگان سنتی از شما درخواست می کنند که تعداد بیشتری از حلقه ها را پرش کنید ، به علاوه آنها به پرداخت های بزرگتر و شرایط سخت تر نیاز دارند. بسیاری از وام دهندگان و سرمایه گذاران خصوصی با احتیاط بیشتری عمل کرده و استانداردهای خود را نیز بالا برده اند. زنی که باید انجام دهد چیست؟

 

 

آنچه من از طریق آزمایش و خطا آموختم این بود که جمع آوری سرمایه واقعاً رمز و راز آن نیست. بیش از هر چیز ، این حس مشترک تجاری است که غالب خواهد بود. غالباً گفته می شود که کلید افزایش سرمایه توانایی فروش یک شخص است. فروش مهارت مهمی برای هر کارآفرین یا سرمایه گذار است. وقتی صحبت از جمع آوری سرمایه می شود ، این سؤال مطرح می شود ، "چه می فروشید؟" به عبارت دیگر ، وام دهنده یا سرمایه گذار به دنبال چه چیزی است؟

 

کلید جمع آوری پول به چهار عامل کاهش می یابد. اگر بتوانید یک وام دهنده یا سرمایه گذار آینده نگر را نشان دهید که این چهار قطعه اصلی معما را سفارش داده اید ، فروش آن مشکلی نخواهد بود و از آنجایی که فکر می کنید ممکن است پول بیشتری جذب کنید.

اولین باری که برای کسب و کار خود پول جمع کردم ، از این چهار سنگهای قیمتی آگاه نبودم ، بنابراین بخش عمده فروش من به سرمایه گذاران آینده بر مبنای عزم محض بود. "فروش" بسیار سخت تر بود ، زیرا:

 

من نمی دانستم سرمایه گذار به دنبال چه چیزی بوده است

من فقط به مهارت و روابط دوستانه خود متکی هستم و به جای آن که از حس شغلی سالم برخوردار باشم

با وجود اینکه این کار دشوار بود ، من و رابرت هنوز توانستیم بین 10 سرمایه گذار یک چهارم میلیون دلار جمع کنیم. و در پایان ، هر سرمایه گذار سرمایه گذاری اولیه خود را پس گرفت و بازده بسیار خوبی را برای پول خود به دست آورد.

 

روندی که امروز دنبال می کنم ، خواه من کسی باشم که پول جمع کنم و خواهم مردم از من پول بگیرند ، بسیار کارآمد تر است و منجر به نتایج مؤثرتری می شود.

 

آنچه وام دهنده یا سرمایه گذار واقعاً می خواهد

در اینجا جواب این راز بزرگ وجود دارد: وام دهندگان و سرمایه گذاران (مانند بانک ها ، سازمان های خصوصی یا اشخاص) به سادگی می خواهند بدانند که قصد دارند بازده سالم سرمایه گذاری خود را بدست آورند. اگر آنها به شما X دلار بدهند ، پس چه مقدار پول باز خواهند گشت؟ آنها یک ROI خوب می خواهند.

 

نیازی به ارائه طولانی و پیچیده نیست. بسته به مشاغل یا سرمایه گذاری های مختلف متفاوت خواهد بود. اغلب ، هنگامی که یک قدم کوتاه و مختصر است ، نشان می دهد که حاضران اطمینان دارند که سرمایه گذار چه می خواهند و از دانستن اینکه می توانند آن را تحویل بگیرند ، ایمن هستند.

 

بنابراین ، کلید جمع آوری پول به چهار عامل نسبتاً ساده می رسد که به نشان دادن ROI مورد نظرشان کمک می کند. من می خواهم به شما کمک کنم با فرمول کارآمد من به سمت راست تعقیب بروید:

 

پروژه

پروژه ای که وام دهنده برای شما سرمایه فراهم می کند چیست؟ چه چیزی این فرصت را منحصر به فرد و جذاب می کند؟ کسب و کار شما چه مزیتی دارد که باعث ایجاد اطمینان در سرمایه گذار برای موفقیت آن می شود؟ فقط موارد مثبت را به اشتراک نگذارید - همچنین درباره منفی و نحوه برنامه ریزی برای غلبه بر آنها توضیح دهید. آن را ساده نگه دارید. مختصر نگه دارید. آن را واقعی نگه دارید.

 

همکاران

بازیکنان اصلی این پروژه چه کسانی هستند؟ سابقه آن شرکا چیست؟ چه تجربه ای دارند؟ به عبارت دیگر ، چه کسی معامله را جمع می کند و چه موفقیتی داشته است؟ تجربه ای که هر شریک در جدول به ارمغان می آورد ، و بنابراین تخصص آنها ، بخش بزرگی از معادله است.

 

تأمین مالی

به سرمایه گذار ، هرچه دقیق تر نشان دهید ، چگونه پروژه (چه مشاغل و چه سرمایه گذاری) درآمد کسب می کند. واقع بین باشید و از بحث درمورد موانع جاده ای در پیش رو خودداری کنید - هر پروژه تجاری و سرمایه گذاری دارای مشکلاتی است ، بنابراین تظاهر کردن شما نمی تواند شما را شبیه یک آماتور جلوه دهد. شما می خواهید نشان دهید که چقدر پول جمع می کنید ، جایی که پول از آنها اخذ می شود (مهمانی های خصوصی ، وام دهندگان سنتی و غیره) ، شرایط پول وام گرفته شده و چگونگی تخصیص پول.

 

نکته: اگر حتی پیشنهاد می کنید که هر یک از پول جمع شده برای پرداخت حقوق شما استفاده می شود ، درها بسته می شوند. اگر می خواهید چک کنید ، شغل خود را بدست آورید. سرمایه گذاران بالقوه می خواهند بدانند كه چه زود سرمایه گذاری اولیه خود را پس می گیرند و بازده آنها چه خواهد بود ، بنابراین از تمام این اعداد استفاده می كنند تا تعیین كنند كه آیا ساختار و شرایط تأمین مالی شما جذاب است یا خیر.

 

مدیریت

گفته تاریخی این است: "پول از مدیریت پیروی می کند." من با آن موافقم. سرمایه گذاران می خواهند بدانند چه کسی کارهای روزمره را انجام می دهد ، زیرا این برای موفقیت مداوم هر سرمایه گذاری بسیار مهم است. توضیح دهید که چه کسانی هستند ، پیشینه آنها ، نحوه واکنش آنها تحت فشار و غیره.

 

اگر مشاغل شخصی خود را شروع می کنید یا در حال جمع آوری پول برای رشد مشاغل موجود خود هستید ، ممکن است شرکا و تیم مدیریتی همان افراد باشند. این مسئله در صورت وجود تجربه و تخصص در تیم که باعث ایجاد اعتماد به نفس در سرمایه گذاران می شود ، اصلاً مشکلی نخواهد بود.

 

وقتی صحبت از ملک اجاره تجاری یا مسکونی می شود ، مدیریت مهم است. این فعالیت های روزانه یک ساختمان اداری ، یک مرکز فروش خرده فروشی ، یک خانه خانوادگی یا یک آپارتمان است که خط پایین شما را ساخته و می شکند.

Enjoyed this article? Stay informed by joining our newsletter!

نظرات

You must be logged in to post a comment.

About Author

علی محمدی