رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ اگهی را میتوام بی شک یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی دنیای بازاریابی دیجیتال امروزه دانست. با توجه به فلسفه رپورتاژ اگهی که بر این مبنا استوار است که متن نگارش شده در ظاهر جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و در لفافه پیام و مفهوم تبلیغاتی خود را به کاربر منتقل کند، در فضای پر زرق و برق تبلیغات امروز میتواند ارتباط خوبی را با کاربر برقرار کرده و بازدهی بالاتری را نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی داشته باشد.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای بازاریابی و تبلیغات آنلاین در جهان محسوب می شود. در این روش، یک خبر تبلیغاتی بصورت گزارش، مصاحبه و یا معرفی محصولات و خدمات شما در سایت‌های معتبر منتشر می شود و کلمات کلیدی در متن خبر نیز به وبسایت شما هایپرلینک می شود، بنابراین برای سئوی سایت در گوگل بسیار موثر و کارآمد است.

گزارش کسب و کار شما در بین رسانه های معتبر یکی از عوامل اصلی جلب اعتماد و بالا بردن اعتبار برند شما برای کاربران است. حضور شما در بین رسانه های معتبر موجب افزایش اعتبار شما در صنعت شما شده و به طبع باعث فراگیر شدن برند شما خواهد شد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ عاملی به اندازه برندسازی باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار شما اثر نخواهد داشت و رپورتاژ اگهی برای شما این کار را خواهد کرد.

ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید رپورتاژ اگهی از سایت های با کیفیت در فیلد کاری خود کنید.

ابتداعا به چند سوال پاسخ خواهیم داد :

رپورتاژ آگهی چه مواردی را پوشش میدهد؟

پکیج رپورتاژ آگهی باید جامع باشد، برخی از مهم‌ترین مواردی که در پکیج رپورتاژ آگهی مورد توجه قرار می‌گیرد عبارت است از:
•    در زمینه کپی رایتینگ مشاوره ارائه کند
•    پکیج مناسب کسب و کار شما را معرفی کند و مشاور شما باشد
•    به ارائه مشاوره در زمینه بهینه سازی متن رپورتاژ بپردازد
•    در زمینه کلمات کلیدی کسب و کار شما تحقیق کند
•    خدمات پس از فروش مناسبی ارائه کند 
•    هماهنگی خوبی با مشتری داشته باشد

قیمت رپورتاژ آگهی چگونه تعیین میشود.

در حال حاضر قیمت گذاری رپورتاژ آگهی تحت مدیریت سازمان خاصی نیست و نظارت خاصی بر قیمت ها صورت نمی‌گیرد. به همین دلیل هر سایت بر اساس سیاست گذاری داخلی خود هزینه رپورتاژ آگهی را مشخص می‌‌کند. این شرایط سبب شده کسب و کارها برای انتخاب و مذاکره با سایت ها با دشواری هایی روبرو شوند و بعضا هزینه های زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‎کند. تعیین قیمت رپورتاژ آگهی از ملاک های واحدی پیروی نمی‌کند اما کیفیت وب سایت از نظر همه کارشناسان مهم‌ترین ملاک تعیین هزینه رپورتاژ آگهی است. مقایسه اتوریتی دامنه (DA) و اتوریتی صفحه (PA) سایت‌ها یکی از بهترین ملاک های سنجش کیفیت سایت و تعیین قیمت رپورتاژ است. 

پلتفرم لینکیار پیاده سازی شده در دو پنل کاربری مجزا برای نمایش دهندگان و خریداران بک لینک و رپورتاژ آگهی در ایران، برای اولین بار این امکان را به شما میدهد تا بتوانید به سادگی و بدون واسطه از سایت های مورد نیاز خود به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید رپورتاژ اگهی و بک لینک کنید.

خرید رپورتاژ آگهی از کدام سایت ها تاثیر بیشتری بر سئوی سایت دارد

مهمترین نکته بازهم انتخاب سایتهای معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی خبر، زیرا سایتهای تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند .

قطعا باید مطمئن شوید که وب سایتی را که برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب می کنید، ۳ هایپر لینک فالو دائمی را در متن خبر قرار دهد زیرا بک لینک نوفالو هیچ فایده ای برای سئو سایت شما نخواهد داشت .

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذاری رپرتاژ بر سئو سایت و بهبود رتبه گوگل ، بالا بودن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت منتشر کننده است . خبرگزاری های معتبر و پربازدید بالاترین اتوریتی را میان کل سایت های ایرانی دارند . اتوریتی بالاتر از ۳۰ موثر است ولی اتوریتی بالاتر از ۵۰ بهترین تاثیرگذاری را برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل دارد .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید